SÆLG JER UD AF
OG IGENNEM
CORONAKRISEN
VI MØDES HVER UGE
UDEN AT MØDES
Icon - Seminar.png
Motivator
Icon - Værktøj.png
Mentor
Icon - KPI.png
Manager
Icon - Thought.png
Mulighedsskaber

Accelerator er generelt relevant når du:

  • Indser at pipeline er tom (eller fyldt med varm luft)
  • Erkender at salgsafdelingen servicerer og ikke sælger
  • Ønsker øget fokus på vækst, nye kunder og toplinje
  • Har brug for klare, motiverende og nærværende mål
  • Bliver presset på indtjeningen pga prispres
  • Opdager at bonussystemerne ikke motiverer 
  • Erkender at strategien ikke harmonerer med virkeligheden
  • Kan se I har for få møder med kunder og kundeemner
  • Oplever at I ikke får nok ud af jeres møder med kundeemner

Med andre ord: Når du er leder for et B2B-salgsteam, der ikke performer som forventet og håbet. Og når du vil gøre noget ved det.

Corona-krisen gør Accelerator endnu mere relevant

Acceleratorprogrammet er skræddersyet til den særlige situation mange B2B-salgsorganisationer står i lige nu:

  • Alle møder holdes online og vi mødes ofte
  • Vi arbejder fokuseret med teknikker og metoder
  • Målet er hurtige resultater - ordrer på den korte bane
  • I får værktøjerne til at tiltrække kunder med webinarer
  • I lærer at holde kundemøder online
  • Og får samtidig den helt store salgsværktøjskasse I kan bruge på den lange bane så I er klar til at vækste når verden bliver sig selv igen

Book Interview

coronavirus-4904423_1920.jpg

Som omtalt i medierne

Der er typisk fire årsager til dårlig salgsperformance

Og de er alle tæt knyttet til salgsledelse

Ville-faktoren

Alt starter og slutter med om jeres sælgere er "på" eller "på den". Om de virkelig vil det, om de brænder for det, og om de har drive.

Kunne-faktoren

Der er stor forskel på at vide alt om sine produkter og om salg. Og endnu større forskel på at vide hvordan og at kunne sælge.

Skulle-faktoren

B2B-salg med lang salgscyklus stiller store krav til vedholdenhed, fast fokus og kontinuerlig indsats. Og det kræver ledelse.

Muligheds-faktoren

Med motiverede og dygtige sælgere kommer I langt - men har de rammerne og reel mulighed for at nå deres ambitiøse mål?

Hemmeligheden er dig! 

Den dårlige nyhed: Salgskurser virker ikke

Virkeligheden er, at traditionelle salgskurser (events og edutainment) har en meget lav effekt. Faktisk er 9/10 kurser spild af tid og penge!

Den gode nyhed:  Vi kan sammen træne jeres sælgere

Heldigvis findes der er en bedre metode til øget omsætning: Accelerator.

I Accelerator-programmet faciliterer du og jeg sammen jeres sælgeres udvikling.

Omsæt leverer værktøjer og skabeloner, sparring og coaching - alt sammen specifikt udviklet til B2B-salg. Du coacher, sparer og monitorerer den enkeltes udvikling og fokus gennem processen.

Accelerator Logo.png

20 års erfaring med salgsudviklingsprojekter

Brian Stahlhut Christiansen - Omsæt.jpg

Lær af mine 20 års erfaring

Skal I øge omsætningen bunder jeres succes ikke i, at vælge det bedste kursus. The missing link er salgslederen. Er det dig?

Jeg arbejder sammen med mine kunder på en anden måde, der både starter før og slutter længe efter det traditionelle kursus. Med andre ord:

  • Udvikling kræver forandring. Derfor er grundprincippet for Accelerator forbedring af kultur og vaner over tid - i modsætning til komprimerede events.
  • Jeg arbejder med en kombination af simple metoder, anvendelige skabeloner og praksisnære teknikker - i stedet for teoretisk salgsundervisning.
  • Skal metoderne finde anvendelse i jeres sælgeres adfærd, kræver det løbende støtte, erfaringsudveksling og support i hverdagen.
  • Kernen er små skridt og kontinuerlig læring indtil det virker.

Og al min erfaring gennem 20 år som selvstændig konsulent, data fra 344 danske salgsledere samt feedback fra projekt til projekt udgør fundamentet for Accelerator-programmet.

Resultater

Hvis I er parate til forandring, kan salgsudvikling have meget konkrete effekter...

100%
Af sælgerne kom over budget hos Procter & Gamble Danmark.
20/20
Erfarne sælgere gav kun god feedback hos Svenningsens A/S.
+30%
Flere nye kunder hos First Hotels i Danmark, Sverige og Norge.
  • “Hos Logitrans har vi brugt Brian i flere omgange. Både til intern salgstræning og til salgstræning i forbindelse med vores årlige forhandlerseminar. Brian formår at fange deltagernes opmærksomhed og formidler gode og brugbare salgsteknikker, på en sjov og objektiv måde. Han er god til at sætte sig ind i virksomhedens udfordringer, og rammer altid spot-on med de udfordringer vi har. Vi kender allesammen de der træninger, hvor man et par dage efter, har glemt hvad der egentlig blev talt om og hvad vi faktisk havde lært. Men sådan er det ikke med Brian - det bliver hængende :-) Og så er Brian bare en rar mand, man har lyst til at være sammen med! Jeg kan kun give Brian min aller bedste anbefalinger! ”

    CEO, Owner hos Logitrans A/S

  • “Arbejder du med salg og ledelse, og vil du gerne nå de berømte 10% ekstra som gør den store forskel, så hop ombord. Jeg kan varmt anbefale at du får arrangeret et møde med Brian, han analyserer lynhurtigt hvor der skal/bør sættes ind.
    Vil du have vækst med en god stærk coaching, kan jeg på det bedste anbefale Brian. ”

    MarketManager - Halo Design

  • “Alle vores sælgere er over budget og mange af dem er langt over budget. Det havde vi ikke kunne gøre uden en klar salgsproces og motiverende mål.”

    National Salgschef, Procter & Gamble

  • “Vi har sammen med Brian gennemført et forløb omkring salgsudvikling og hvordan en mere struktureret proces, kan bidrage til øget vækst.
    Det har været en fornøjelse at følge hvordan deltagerne har taget imod budskabet, der altid er blevet præsenteret på inspirerende vis af Brian.
    En varm anbefaling til Brian for hans evne til at inspirere, udfordre og se problemstillinger i et nyt lys.”

    Regional Sales Manager - Scandinavia, Watson-Marlow Fluid Technology Group

  • “Brian har været en excellent udvikler af vores team. Han forstod hvor vi var og hvad vi kunne blive.
    Han var i stand til, at møde hver enkelt hvor de var, samt flytte, udfordre og inspirere dem alle - både svenskere og danskere.
    Hans træning har gjort en forskel, der varede i årevis. Jeg vil til hver en tid anbefale ham til forbedring af salg, salgsprocesser og salgsledelse.”

    Regional Responsible Nordics of the Danish Trade Council

  • “Brian er en god konsulent, der kan komme udefra og se ens verden med helt andre øjne. Brian har rigtig mange interessante foredrag og kurser, så der er masser han kan bidrage med. Jeg har arbejdet sammen med Brian af flere omgange, og jeg kan varmt anbefale ham.”

    Sagsleder, A/S Mortalin

  • “Med begge fødder solidt plantet på jorden har Brian sået frøene til fremtidig succes i MILA.”

    Adm. Direktør, MILA BESLAG

  • “Jeg har hatt gleden av å kjenne Brian i noen å nå år og har hatt glede av å bruke hans kompetanse på flere områder. I starten så brukte vi Brian i trening av våre selgere, noe som alltid var nyttig. Med tiden ble vi også kjent med salgsverktøyet Milestone som var veldig nyttig i den satsingen vi tidligere hadde på SMB salg, et verktøy jeg anbefaler sterkt. Brian er en solid sparingspartner på alt som har med salg å gjøre!”

    Administrerende direktør, Tribe Hotels AS

  • “I Apcoa Parking Danmark har Brian bidraget til forbedret målstyring af vores salgsarbejde. Vores sælgere kan nu bedre forholde sig til deres budget og fokuserer nu på at skabe bevægelse i salgsprocessen fra kontakt til kontrakt.
    Jeg kan varmt anbefale Brian til en hver virksomhed, som ønsker at få fornyet fokus på hele salgsprocessen.”

    Salgschef, Apcoa Parking Danmark

  • “Brian har fungeret som inspirationsgenerator for vores daglige arbejde. Det kan varmt anbefales at få andre øjne til at kigge ind i en hverdag der bare køre der ud af, man bliver jo aldrig for gammel til at lære.”

    Managing Director, Beckhoff Automation

  • “Brian er en excellent salgstræner og giver god sparring og velplacerede spark bagi. Hard core til målsætning og målstyring af salgsarbejde.”

    Managing Director, Montana Møbler A/S

  • “Brian er dybt professionel og meget tydelig kommunikator. Salg og markedsføring er altid på tale når man møder ham. Dygtig networker og jeg kan kun anbefale at benytte hans ydelser og ikke mindst læse hans bog.”

    General Manager - First Hotel Kong Frederik

  • “Jeg har fulgt Brians arbejde gennem flere år, og har netop 2019 haft et positivt samarbejde omkring salgsudvikling hos Tabellae A/S i Norden.
    Det har været en inspirerende oplevelse og en god øjenåbner på hvordan vi med justeringer og vinklet fokus, kan gøre vores salgsarbejde endnu bedre og mere effektivt. Jeg forventer at fortsætte et forløb med Omsæt, BS Christiansen!”

    Lennart Garbarsch

  • “Vi har været igennem et omfattende salgsudviklingsforløb sammen med Brian. Det har været meget positivt idet vi både kan se at vores erhvervsassurandører har taget de nye metoder til sig og vi kan konstatere meget høje evalueringer fra projektets deltagere. Stor ros og en stærk anbefaling til Brian for hans evne til at inspirere, udfordre og træne erfarne sælgere.”

    Salgschef, Købstædernes forsikring

Ofte Stillede Spørgsmål

Her er svar på de spørgmsål jeg oftest får:

Hvordan fungerer det?

Accelerator kombinerer (afhængigt af pakke): Team kick off, workshops, et omfattende online forløb, gruppecoaching og individuel sparring til dig som leder.

Hvad kræver det af os?

Grunden til at traditionelle salgskurser ikke virker er uklare mål før og manglende ledelsesmæssigt fokus efter kurset.
Så hvis Accelerator skal have en effekt for dit salgsteam kræver det, at du er parat til at lede dine sælgere og facilitere deres læring på baggrund af Omsæts værktøjskasse.

Er der garanteret effekt?

Nej. Du skal lede sælgerne og sælgerne skal bruge det, de lærer i Accelerator-programmet. Så effekten er helt op til jer. 
Men som det fremgår af testimonials på siden her, er resultaterne gode.

Hvad koster det?

Hvad koster en flyrejse? Investeringen i Accelerator afhænger af hvor I er, hvor I vil hen og hvor mange der skal med.

Vi sælger ikke direkte B2B?

Så er Accelerator måske ikke det rigtige for jer. Kontakt mig gerne for afklaring før I køber Accelerator. 

Det er mest mig selv, der skal sælge?

Så er det slet ikke Accelerator du skal bruge. Men måske er Omsætter-programmet det helt rigtige for dig.
Læs mere om Omsætter her.

Er det hele online?

Som udgangspunkt ja. Det er den bedste måde at tilbyde et omfattende program med kontinuerlig læring til en fornuftig pris.
Men flere af mine kunder kombinerer med fysiske workshops.
Læs mere om Omsæt Kurser og Workshops her.

Jeg er interesseret - hvad nu?

Næste skridt er en uforpligtende dialog hvor vi sammen vurderer om Accelerator er det rigtige for jer - og omvendt. Book en tid, der passer dig i min kalender her

Jeg foretrækker "rigtige" kurser?

Det gør mange af mine kunder. Nogle af dem kombinerer kurser og workshops med online læring.

Læs mere om mine kurser og workshops her.

Jeg er klar - vi skal i gang!

Dejligt. Tag første skridt ved at booke tid til en uforpligtende dialog i min kalender her.

Baseret på erfaringer fra stærke salgsorganisationer

Tag første skridt ud af krisen

Her er hvad vi gør, for sammen at guide jeres sælgere til succes igennem de kommende uger...

Interview

Første skridt er, at du og jeg mødes online, hvor vi sammen afklarer jeres potentiale og afstemmer forventninger.
Book dit interview her.

Online Team Kick Off

Når du har besluttet dig for et Accelerator-forløb er næste skridt, at jeres sælgere informeres og inspireres på et Online Kick Off. Her får de svar på deres spørgsmål og det store overblik.

Intensiv Salgsudvikling

Du og jeres sælgere modtager læring, sparring, coaching, reflektion og erfaringsudveksling i enten 12 eller 36 måneder. Og de første tre måneder lægger vi ekstra tryk på!