Keynote
Kick Off
Foredrag

 

Det skal være sjovt

Hvis vi skal have jeres deltagere op af stolene og ud af deres comfort zone, så er vi nødt til, at bryde rammerne for det traditionelle foredrag.

Ofte koges budskabet ned til nogle få helt konkrete learning points som jeg slår fast med virkelige eksempler, retoriske spørgsmål, sjove historier, praktiske erfaringer og superenkle modeller. 

Derfor bruger jeg opgaver og gruppediskussioner, for på den måde at stimulere reflektion og beslutninger.

Kursus - Seminar.jpg
BNI02.jpg

Det skal være skarpt

At inspirere mange mennesker på kort tid, stiller store krav til indlægsholderen.

Det er min erfaring, at det skal være:

  • Kort og rammende
  • Præcist og konkret
  • Tankevækkende og relevant

Ellers kan I lige så godt købe en bog.

Det skal være samlende

De bedste foredrag er dem, hvor der har været samspil mellem indlægsholder og publikum. Hvor deltagerne engageres og bidrager aktivt.

Jeg bruger derfor mange ice-breakers, øvelser og opgaver. Og jeg faciliterer til reflektion og beslutninger - også i meget store grupper.

Afhængigt af målet og formatet bruger jeg også virksomhedsspil, salgssimulationer og øvelser, for at få pointen ud over scenen - især hvis publikum er erfarne sælgere, som kan være ekstra svære, at imponere.

Køge-møde 240209-07.jpg
Kursus - Begejstring.jpg

Det skal sende jer godt videre

En vigtig overvejelse når I planlægger et foredrag eller et kick off er: Hvad skal deltagerne fokusere på, når vi er færdige?

  • Er det en lyst til øget salg vi skal stimulere?
  • Skal de have konkrete ideer til hvordan de gør det bedre i praksis?
  • Er det en specifik udfordring eller forhindring vi skal adressere?

Jeg har holdt foredrag i over 20 år, så hvis målet er indenfor temaet salg, vil jeg foreslå, at vi taler sammen og forbereder et godt program.

Det skal ramme den enkelte - og dem alle

For at ramme den enkelte, hver eneste deltager, i en stor gruppe, har jeg brug for at forstå hvem de, hvor de kommer fra og hvor de gerne vil hen.

Hvad er deres udgangspunkt for jeres kick off eller foredrag - og hvad er deres attitude i situationen lige inden vi starter?

Med det kendskab kan jeg bedre tilrettelægge mit indlæg, så vi sammen rammer den enkelte, og dem alle.

_CLU1507.jpg

Jeg har holdt kick offs og foredrag i mere end 20 år

2012-02-10 BNI (2).jpg

Lad os tale om hvad jeg skal tale om...

Hvis det er tid til, at planlægge jeres næste kick off, event eller konference, så start en uforpligtende dialog om muligheder, indhold og format i dag.

Det er nemt, for du kan booke et tidspunkt, der passer dig, direkte i min kalender lige her. Så er vi i gang!

Alternativt er du meget velkommen til, at sende mig en mail og fortælle lidt om jeres tanker og ønsker. 

Jeg ser frem til at tale med dig om, hvad jeg skal tale om.

  • “Vi har i COWI haft fornøjelsen af at have Brian til en fire timers workshop om, hvordan vi kan forbedre salget af vores rådgivningsydelser. Det var en god og inspirerende dag, hvor vi fik udfordret vores vanlige tilgange til vores kunder og vores salgsmetoder. Brians havde en interesseret tilgang til vores forretning, hvilket giver stor troværdighed, når han kommer med nye vinkler til vores salgsarbejde. Vi kan varmt anbefale Brian til andre virksomheder, der ønsker fornyet indsprøjtning til deres salgsarbejde.”

    Market Director, Deputy Vice President, COWI

  • “Brian var et fantastisk inspirerende boost for HK's jobbørs medarbejdere på den videre vej med at udvikling en succes, så vores medlemmer kommer endnu hurtigere fra ledighed til job ... sjove øvelser, som gav en hel del at arbejde videre med, så vi i fremtiden bliver endnu bedre til at se det vi ikke ser, og til at levere netop det pitch, som har betydning for den enkelte virksomheder, når de skal vælge HK's jobbørs og vores medlem. Jeg kan give Brian min varmeste anbefaling, han er et es på sit felt !”

    CEO, HK Danmarks A-kasse

  • “Brian Christiansen is a sales professional and gave a very inspiring training to our sales force. He has a good knowledge about sales performance and Key success factors in sales and he is excellent in his way of training people. I can recommend Brian to any other company that wants to focus on performance driven sales activities. His “Core Model” is an interesting sales tool which gives a lot of motivation to improve.”

    Sales director export, Lamilux Heinrich Strunz GmbH

  • “Han kunne sælge sand i sahara til mig, og bagefter ville jeg føle, at jeg havde gjort den bedste handel.”

    Country Manager, TCR

  • “Jeg vil gerne give min varmeste anbefaling til Brian. Deltagerne fik konkrete værktøjer de kunne tage med sig og implementere umiddelbart efter workshoppen. Brian fik rigtig god feedback fra alle deltagere og jeg skal helt sikkert have ham ud igen næste år!”

    Program Manager - Danish Tech Challenge

  • “Vi havde fornøjelse at Brian Christiansen på vores samlede rådgiverdage, hvor temaet var salgsproces og pipeline management. Brian evnede at levere en godt budskab på fornemmeste vis. Vil klart anbefale Brian til andre i mit netværk. ”

    First Vice President, Danica Pension

  • “Med stort overskud, moden overbejelse og suveræn indlevelse leverede Brian en præstation i særklasse. Alle deltagere i salen blev inddraget i en vel tilrettelagt sales session. Jeg blev både underholdt og overbevist.”

    CEO, Reduce2Day

Lad os tale om, hvad jeg skal tale om

Tak for din besked - jeg vender tilbage hurtigst muligt!