Der er forskel på
salgskurser og
resultatskabende
salgsudvikling

 

 

Jeg bliver typisk inddraget

... når B2B-virksomheders ledelse:

  • Indser at pipeline er tom (eller fyldt med varm luft)
  • Erkender at salgsafdelingen servicerer og ikke sælger
  • Ønsker øget fokus på vækst, nye kunder og toplinie
  • Har brug for klare, motiverende og nærværende mål
  • Bliver presset på indtjeningen pga prispres
  • Opdager at bonussystemerne ikke motiverer
  • Forstår at virksomheder uden vækst stagnerer
IMG_4153.jpg
IMG_4984.jpg

En efterprøvet metode

Gennem årene har jeg fundet ud hvad det kræver, hvad der virker og hvor faldgruberne typisk er, når strategien skal eksekveres og omsætningen skal forbedres.

Og selv om ingen kunder er ens, så er der alligevel en række paralleller og naturlige skridt vi med fordel kan tage, sammen.

Jeg præsenterer gerne metoden for jer, så I selv kan vurdere om, den giver mening i forhold til jeres mål og udfordringer.

Kompromisløst fokus på vækst

Hvis I virkelig vil øge salg, skal sælgerne ville mere, kunne mere, skulle mere og have bedre mulighed.
Det sikrer vi ved, at arbejde på flere planer og bearbejde udfordringerne fra flere vinkler...

business-1989126_1920.jpg

Målstyring

Ambitioner afstemmes og budgetter nedbrydes til motiverende og nærværende procesmål.

team-listens-at-meeting_4460x4460.jpg

Workshops

Holdninger og commitment til strategien stimuleres gennem øvelser  og dialog.

business-1839191_1920.jpg

Online Træning on Demand

Konkrete metoder, værktøjer og teknikker indlæres når og hvor det passer jer.

woman-828886_1920.jpg

Coaching

Værdier og overbevisninger, samt mentale barrierer italesættes i forhold til strategien.

business-suit-690048_1920.jpg

Spillende træner

Sælgerne tager med hinanden på sambesøg og teori bliver til praksis gennem sparring.

write-593333_1920.jpg

Dialogværktøjer

Med udgangspunkt i skabeloner udvikles manuskripter, spørgsmål og præsentationer.

Vil I omsætte strategi til resultat?

Salgsudvikling er en stor beslutning

Det er nemt, at definere en salgsstrategi:

  • Hvad vil I sælge?
  • Hvem vil I sælge det til?
  • Hvordan vil I sælge det?

Men der er ingen quick fixes og nemme løsninger, hvis I vil ændre kultur, adfærd, mål, taktik, metoder, holdninger og proces.

Derfor er det afgørende, at vi får afstemt forventninger og rammer sammen, før vi planlægger et eventuelt salgsudviklingsprojekt.

Lad os starte med at finde et tidspunkt for en uforpligtende og indledende dialog. Du kan selv vælge et tidspunkt, der passer dig direkte i min kalender lige her. 

Alternativt er du også velkommen til, at sende mig en mail og fortælle lidt om jeres tanker og ønsker. Jeg håber at høre fra dig.

  • “Alle vores sælgere er over budget og mange af dem er langt over budget. Det havde vi ikke kunne gøre uden en klar salgsproces og motiverende mål.”

    National Salgschef, Procter & Gamble

  • “Vi har sammen med Brian gennemført et forløb omkring salgsudvikling og hvordan en mere struktureret proces, kan bidrage til øget vækst. Det har været en fornøjelse at følge hvordan deltagerne har taget imod budskabet, der altid er blevet præsenteret på inspirerende vis af Brian. En varm anbefaling til Brian for hans evne til at inspirere, udfordre og se problemstillinger i et nyt lys.”

    Regional Sales Manager - Scandinavia, Watson-Marlow Fluid Technology Group

  • “Brian har været en excellent udvikler af vores team. Han forstod hvor vi var og hvad vi kunne blive. Han var i stand til, at møde hver enkelt hvor de var, samt flytte, udfordre og inspirere dem alle - både svenskere og danskere. Hans træning har gjort en forskel, der varede i årevis. Jeg vil til hver en tid anbefale ham til forbedring af salg, salgsprocesser og salgsledelse.”

    Regional Responsible Nordics of the Danish Trade Council

  • “Brian er en god konsulent, der kan komme udefra og se ens verden med helt andre øjne. Brian har rigtig mange interessante foredrag og kurser, så der er masser han kan bidrage med. Jeg har arbejdet sammen med Brian af flere omgange, og jeg kan varmt anbefale ham.”

    Sagsleder, A/S Mortalin

  • “Med begge fødder solidt plantet på jorden har Brian sået frøene til fremtidig succes i MILA.”

    Adm. Direktør, MILA BESLAG

  • “Jeg har hatt gleden av å kjenne Brian i noen å nå år og har hatt glede av å bruke hans kompetanse på flere områder. I starten så brukte vi Brian i trening av våre selgere, noe som alltid var nyttig. Med tiden ble vi også kjent med salgsverktøyet Milestone som var veldig nyttig i den satsingen vi tidligere hadde på SMB salg, et verktøy jeg anbefaler sterkt. Brian er en solid sparingspartner på alt som har med salg å gjøre!”

    Administrerende direktør, Tribe Hotels AS

  • “I Apcoa Parking Danmark har Brian bidraget til forbedret målstyring af vores salgsarbejde. Vores sælgere kan nu bedre forholde sig til deres budget og fokuserer nu på at skabe bevægelse i salgsprocessen fra kontakt til kontrakt. Jeg kan varmt anbefale Brian til en hver virksomhed, som ønsker at få fornyet fokus på hele salgsprocessen.”

    Salgschef, Apcoa Parking Danmark

  • “Brian har fungeret som inspirationsgenerator for vores daglige arbejde. Det kan varmt anbefales at få andre øjne til at kigge ind i en hverdag der bare køre der ud af, man bliver jo aldrig for gammel til at lære.”

    Managing Director, Beckhoff Automation

  • “Brian er en excellent salgstræner og giver god sparring og velplacerede spark bagi. Hard core til målsætning og målstyring af salgsarbejde.”

    Managing Director, Montana Møbler A/S

Klar til at omsætte strategi til resultat?

Tak for din henvendelse - jeg vender tilbage hurtigst muligt.