SÆLGERE VIL HAVE SJOV
DU VIL HAVE EFFEKT
Omsæt leverer begge dele
Book uforpligtende dialog om mulighederne
Træning - 1
Engagerende events
Træning - 6
Virtuelle Kick Offs
Træning - 3
Mindre teori - mere sparring

Salgstræning, kick offs og foredrag i mere end 20 år

Det skal være sjovt. Med en mening bag.

Hvis vi skal have jeres deltagere op af stolene og ud af deres comfort zone, så er vi nødt til, at bryde rammerne for det traditionelle foredrag.

Ofte koges budskabet ned til nogle få helt konkrete learning points som jeg slår fast med virkelige eksempler, retoriske spørgsmål, sjove historier, praktiske erfaringer og superenkle modeller. 

Derfor bruger jeg opgaver og gruppediskussioner, for på den måde at stimulere reflektion og beslutninger.

Kursus - Seminar
BNI02

Det skal være skarpt. Og ramme målet.

At inspirere mange mennesker på kort tid, stiller store krav til indlægsholderen.

Det er min erfaring, at det skal være:

  • Kort og rammende
  • Præcist og konkret
  • Tankevækkende og relevant

Ellers kan I lige så godt købe en bog.

  • Omsæt

    “Vi har i COWI haft fornøjelsen af at have Brian til en fire timers workshop om, hvordan vi kan forbedre salget af vores rådgivningsydelser. Det var en god og inspirerende dag, hvor vi fik udfordret vores vanlige tilgange til vores kunder og vores salgsmetoder. Brians havde en interesseret tilgang til vores forretning, hvilket giver stor troværdighed, når han kommer med nye vinkler til vores salgsarbejde. Vi kan varmt anbefale Brian til andre virksomheder, der ønsker fornyet indsprøjtning til deres salgsarbejde.”

    Market Director, Deputy Vice President, COWI

  • Omsæt

    “Brian var et fantastisk inspirerende boost for HK's jobbørs medarbejdere på den videre vej med at udvikling en succes, så vores medlemmer kommer endnu hurtigere fra ledighed til job ... sjove øvelser, som gav en hel del at arbejde videre med, så vi i fremtiden bliver endnu bedre til at se det vi ikke ser, og til at levere netop det pitch, som har betydning for den enkelte virksomheder, når de skal vælge HK's jobbørs og vores medlem. Jeg kan give Brian min varmeste anbefaling, han er et es på sit felt !”

    CEO, HK Danmarks A-kasse

  • Omsæt

    “Brian Christiansen is a sales professional and gave a very inspiring training to our sales force. He has a good knowledge about sales performance and Key success factors in sales and he is excellent in his way of training people. I can recommend Brian to any other company that wants to focus on performance driven sales activities. His “Core Model” is an interesting sales tool which gives a lot of motivation to improve.”

    Sales director export, Lamilux Heinrich Strunz GmbH

  • Omsæt

    “Han kunne sælge sand i sahara til mig, og bagefter ville jeg føle, at jeg havde gjort den bedste handel.”

    Country Manager, TCR

  • Omsæt

    “Jeg vil gerne give min varmeste anbefaling til Brian.
    Deltagerne fik konkrete værktøjer de kunne tage med sig og implementere umiddelbart efter workshoppen. Brian fik rigtig god feedback fra alle deltagere og jeg skal helt sikkert have ham ud igen næste år!”

    Program Manager - Danish Tech Challenge

  • Omsæt

    “Vi havde fornøjelse at Brian Christiansen på vores samlede rådgiverdage, hvor temaet var salgsproces og pipeline management.
    Brian evnede at levere en godt budskab på fornemmeste vis.
    Vil klart anbefale Brian til andre i mit netværk. ”

    First Vice President, Danica Pension

  • Omsæt

    “Med stort overskud, moden overbejelse og suveræn indlevelse leverede Brian en præstation i særklasse.
    Alle deltagere i salen blev inddraget i en vel tilrettelagt sales session.
    Jeg blev både underholdt og overbevist.”

    CEO, Reduce2Day

  • Omsæt

    “WIN netværket har i samarbejde med Omsæt.dk/Brian Stalhut Christiansen afholdt 9-10 indlæg i Danmark om Pipeline Management.
    Brian S. Christiansen har på kompetent vis givet vores WIN netværkere indsigt i brugen af ”Lead og Lag” indikatorer. Hvilke tiltag skaber motivation blandt vores sælgere og hvilke tiltag gør ikke.
    Det har skabt refleksion og en anerkendelse af, at ”vi alle” kan gøre vores salgsindsats og opfølgning endnu bedre. Mon ikke nøglen til den fremtidige vækst ligger her. Vi må håbe, at vores konkurrenter ikke har fokus på dette område. Kan bestemt anbefales.”

    Projektkonsulent, Arbejdernes Landsbank

  • Omsæt

    “Vi har benyttet Brian til salgstræning af vores Advanced Hearing Protection salgsteam. Brian er rigtig god til at sætte sig ind i nye markeder og organisationer, og tilpasse sin salgstræning derefter.
    Det er tydeligt at mærke at Brian trækker på mange års erfaring med løsningssalg, og salgstræning, og han er stærk til at sætte sin erfaring i spil.
    Alle deltagerne tog ny inspiration og nye værktøjer med sig fra salgstræningen, samtidig med at det var noget de kunne implementere i deres daglige arbejde.
    Jeg kan varmt anbefale Brian, hvis I har behov for ny inspiration til jeres salgsteam.

    Global business development executive. R&D, sales and marketing, GN Advanced Hearing Protection

  • Omsæt

    “Som menneske og som salgscoach er Brian et perfekt match til små og store salgsteams. Brian formår at tilføre dig som sælger og hele teamet et fantastisk indblik i en enkelt og overskuelig tilgang til succes. Brian har via 20 års erfaring værktøjer, der for alle er let forståelige og lige til at gå til. Da jeg jeg personligt har stor glæde at arbejde sammen med Brian giver jeg mine allerbedste anbefalinger!! GO for it!”

    Teknisk Eksport Sælger, Logitrans

Det skal være samlende. For hele holdet.

De bedste foredrag er dem, hvor der har været samspil mellem indlægsholder og publikum. Hvor deltagerne engageres og bidrager aktivt.

Jeg bruger derfor mange ice-breakers, øvelser og opgaver. Og jeg faciliterer til reflektion og beslutninger - også i meget store grupper.

Afhængigt af målet og formatet bruger jeg også virksomhedsspil, salgssimulationer og øvelser, for at få pointen ud over scenen - især hvis publikum er erfarne sælgere, som kan være ekstra svære, at imponere.

Køge-møde 240209-07
Kursus - Begejstring

Det skal være salgsfokuseret. 100%.

En vigtig overvejelse når I planlægger et foredrag eller et kick off er: Hvad skal deltagerne fokusere på, når vi er færdige?

  • Er det en lyst til øget salg vi skal stimulere?
  • Skal de have konkrete ideer til hvordan de gør det bedre i praksis?
  • Er det en specifik udfordring eller forhindring vi skal adressere?

Jeg har holdt foredrag i over 20 år, så hvis målet er indenfor temaet salg, vil jeg foreslå, at vi taler sammen og forbereder et godt program.

Det skal ramme den enkelte. Og dem alle.

For at ramme den enkelte, hver eneste deltager, i en stor gruppe, har jeg brug for at forstå hvem de, hvor de kommer fra og hvor de gerne vil hen.

Hvad er deres udgangspunkt for jeres kick off eller foredrag - og hvad er deres attitude i situationen lige inden vi starter?

Med det kendskab kan jeg bedre tilrettelægge mit indlæg, så vi sammen rammer den enkelte, og dem alle.

_CLU1507
2012-02-10 BNI (2)

Lad os tale om hvad jeg skal tale om...

Hvis det er tid til, at planlægge jeres næste kick off, event eller konference, så start en uforpligtende dialog om muligheder, indhold og format i dag.

Det er nemt, for du kan booke et tidspunkt, der passer dig, direkte i min kalender lige her.Så er vi i gang!

Alternativt er du meget velkommen til, at sende mig en mail og fortælle lidt om jeres tanker og ønsker. 

Jeg ser frem til at tale med dig om, hvad jeg skal tale om.