SÆLGERE VIL HAVE SJOV
DU VIL HAVE EFFEKT
Omsæt leverer begge dele
Book uforpligtende dialog om mulighederne
Træning - 1.png
Engagerende workshops
Træning - 6.png
Online Mikro Læring
Træning - 3.png
Mindre teori - mere sparring

Salgstræning, kick offs og foredrag i mere end 20 år

Salgstræning med effekt

Salgstræning har en tendens til enten at blive meget teoretisk eller varm luft kombineret med sjove øvelser.

Omsæt leverer tankevækkende øvelser, relevante metoder, og praksisnære teknikker som sælgerne kan bruge med det samme.

Kontinuerlig mikrolæring

Og vi kombinerer helst workshops og salgstræning med løbende online læring (både live og on demand) fordi vi ved at optimeret salgsadfærd og ændrede vaner kræver mere end et underholdende kursus.  

Værktøjer der virker

 Alle metoder er testet af i praksis gennem mange år og de er så konkrete og lavpraktiske - at de kan anvendes med det samme.

Vil I høre mere om hvordan Omsæt træner sælgere?

 

Træning - 1.png
Engagerende workshops
Alle workshops er interaktive og baseret på jeres marked, kunder og løsninger.
Træning - 2.png
Små skridt
Omsæt arbejder med mikrolæring af metoder, som kan implementeres lidt ad gangen.
Træning - 4.png
Konkrete værktøjer
I får håndgribelige og praksisnære værktøjer, der kan bruges med det samme.
Træning - 3.png
Mindre teori - mere sparring
Hos Omsæt har vi skruet ned for teori og op for coaching og erfaringsudveksling.
Træning - 5.png
Procesorienteret
Der er en rute fra kontakt til kontrakt. Og i hver fase får I best practice og skabeloner.
Træning - 6.png
Online træning
Mellem workshops lærer I nye metoder online når det passer bedst ind i en travl hver dag..

Det skal være sjovt. Med en mening bag.

Hvis vi skal have jeres deltagere op af stolene og ud af deres comfort zone, så er vi nødt til, at bryde rammerne for det traditionelle foredrag.

Ofte koges budskabet ned til nogle få helt konkrete learning points som jeg slår fast med virkelige eksempler, retoriske spørgsmål, sjove historier, praktiske erfaringer og superenkle modeller. 

Derfor bruger jeg opgaver og gruppediskussioner, for på den måde at stimulere reflektion og beslutninger.

Kursus - Seminar.jpg
BNI02.jpg

Det skal være skarpt. Og ramme målet.

At inspirere mange mennesker på kort tid, stiller store krav til indlægsholderen.

Det er min erfaring, at det skal være:

  • Kort og rammende
  • Præcist og konkret
  • Tankevækkende og relevant

Ellers kan I lige så godt købe en bog.

Sælg nemmere og mere 

Over 20.000 sælgere har læst "Syv Gyldne Nøgler til Øget Salg" og du kan også få effektive værktøjer til at gøre salget lettere.

Så behøver du ikke være superhelt for, at nå budgettet. Og den er gratis.

DOWNLOAD. GRATIS. NU.
  • “Vi har i COWI haft fornøjelsen af at have Brian til en fire timers workshop om, hvordan vi kan forbedre salget af vores rådgivningsydelser. Det var en god og inspirerende dag, hvor vi fik udfordret vores vanlige tilgange til vores kunder og vores salgsmetoder. Brians havde en interesseret tilgang til vores forretning, hvilket giver stor troværdighed, når han kommer med nye vinkler til vores salgsarbejde. Vi kan varmt anbefale Brian til andre virksomheder, der ønsker fornyet indsprøjtning til deres salgsarbejde.”

    Market Director, Deputy Vice President, COWI

  • “Brian var et fantastisk inspirerende boost for HK's jobbørs medarbejdere på den videre vej med at udvikling en succes, så vores medlemmer kommer endnu hurtigere fra ledighed til job ... sjove øvelser, som gav en hel del at arbejde videre med, så vi i fremtiden bliver endnu bedre til at se det vi ikke ser, og til at levere netop det pitch, som har betydning for den enkelte virksomheder, når de skal vælge HK's jobbørs og vores medlem. Jeg kan give Brian min varmeste anbefaling, han er et es på sit felt !”

    CEO, HK Danmarks A-kasse

  • “Brian Christiansen is a sales professional and gave a very inspiring training to our sales force. He has a good knowledge about sales performance and Key success factors in sales and he is excellent in his way of training people. I can recommend Brian to any other company that wants to focus on performance driven sales activities. His “Core Model” is an interesting sales tool which gives a lot of motivation to improve.”

    Sales director export, Lamilux Heinrich Strunz GmbH

  • “Han kunne sælge sand i sahara til mig, og bagefter ville jeg føle, at jeg havde gjort den bedste handel.”

    Country Manager, TCR

  • “Jeg vil gerne give min varmeste anbefaling til Brian.
    Deltagerne fik konkrete værktøjer de kunne tage med sig og implementere umiddelbart efter workshoppen. Brian fik rigtig god feedback fra alle deltagere og jeg skal helt sikkert have ham ud igen næste år!”

    Program Manager - Danish Tech Challenge

  • “Vi havde fornøjelse at Brian Christiansen på vores samlede rådgiverdage, hvor temaet var salgsproces og pipeline management.
    Brian evnede at levere en godt budskab på fornemmeste vis.
    Vil klart anbefale Brian til andre i mit netværk. ”

    First Vice President, Danica Pension

  • “Med stort overskud, moden overbejelse og suveræn indlevelse leverede Brian en præstation i særklasse.
    Alle deltagere i salen blev inddraget i en vel tilrettelagt sales session.
    Jeg blev både underholdt og overbevist.”

    CEO, Reduce2Day

  • “WIN netværket har i samarbejde med Omsæt.dk/Brian Stalhut Christiansen afholdt 9-10 indlæg i Danmark om Pipeline Management.
    Brian S. Christiansen har på kompetent vis givet vores WIN netværkere indsigt i brugen af ”Lead og Lag” indikatorer. Hvilke tiltag skaber motivation blandt vores sælgere og hvilke tiltag gør ikke.
    Det har skabt refleksion og en anerkendelse af, at ”vi alle” kan gøre vores salgsindsats og opfølgning endnu bedre. Mon ikke nøglen til den fremtidige vækst ligger her. Vi må håbe, at vores konkurrenter ikke har fokus på dette område. Kan bestemt anbefales.”

    Projektkonsulent, Arbejdernes Landsbank

  • “Vi har benyttet Brian til salgstræning af vores Advanced Hearing Protection salgsteam. Brian er rigtig god til at sætte sig ind i nye markeder og organisationer, og tilpasse sin salgstræning derefter.
    Det er tydeligt at mærke at Brian trækker på mange års erfaring med løsningssalg, og salgstræning, og han er stærk til at sætte sin erfaring i spil.
    Alle deltagerne tog ny inspiration og nye værktøjer med sig fra salgstræningen, samtidig med at det var noget de kunne implementere i deres daglige arbejde.
    Jeg kan varmt anbefale Brian, hvis I har behov for ny inspiration til jeres salgsteam.

    Global business development executive. R&D, sales and marketing, GN Advanced Hearing Protection

Gratis Online Salgstræning 

Få +50 konkrete salgsværktøjer du kan bruge med det samme.

  • Sæt klare mål for dit salgsarbejde
  • Nedbryd dit mål i forhold til kundemasse og -grundlag
  • Flyt fokus fra at sælge løsninger til at løse problemer
  • Sælg mere effektivt med en struktureret salgsproces
  • Få nye metoder til at fylde kalenderen med mulige kunder
KOM I GANG. GRATIS. NU.

Det skal være samlende. For hele holdet.

De bedste foredrag er dem, hvor der har været samspil mellem indlægsholder og publikum. Hvor deltagerne engageres og bidrager aktivt.

Jeg bruger derfor mange ice-breakers, øvelser og opgaver. Og jeg faciliterer til reflektion og beslutninger - også i meget store grupper.

Afhængigt af målet og formatet bruger jeg også virksomhedsspil, salgssimulationer og øvelser, for at få pointen ud over scenen - især hvis publikum er erfarne sælgere, som kan være ekstra svære, at imponere.

Køge-møde 240209-07.jpg
Kursus - Begejstring.jpg

Det skal være salgsfokuseret. 100%.

En vigtig overvejelse når I planlægger et foredrag eller et kick off er: Hvad skal deltagerne fokusere på, når vi er færdige?

  • Er det en lyst til øget salg vi skal stimulere?
  • Skal de have konkrete ideer til hvordan de gør det bedre i praksis?
  • Er det en specifik udfordring eller forhindring vi skal adressere?

Jeg har holdt foredrag i over 20 år, så hvis målet er indenfor temaet salg, vil jeg foreslå, at vi taler sammen og forbereder et godt program.

Det skal ramme den enkelte. Og dem alle.

For at ramme den enkelte, hver eneste deltager, i en stor gruppe, har jeg brug for at forstå hvem de, hvor de kommer fra og hvor de gerne vil hen.

Hvad er deres udgangspunkt for jeres kick off eller foredrag - og hvad er deres attitude i situationen lige inden vi starter?

Med det kendskab kan jeg bedre tilrettelægge mit indlæg, så vi sammen rammer den enkelte, og dem alle.

_CLU1507.jpg
2012-02-10 BNI (2).jpg

Lad os tale om hvad jeg skal tale om...

Hvis det er tid til, at planlægge jeres næste kick off, event eller konference, så start en uforpligtende dialog om muligheder, indhold og format i dag.

Det er nemt, for du kan booke et tidspunkt, der passer dig, direkte i min kalender lige her. Så er vi i gang!

Alternativt er du meget velkommen til, at sende mig en mail og fortælle lidt om jeres tanker og ønsker. 

Jeg ser frem til at tale med dig om, hvad jeg skal tale om.