Sådan får du kunder til at åbne dine emails

Mange bruger emails til at følge op på kundeemner og fremsendte tilbud.
Det er min erfaring, at det virker bedst at kombinere fx email, telefon og sms. Men når vi taler om emails, er forudsætningen for at de virker jo, at de bliver åbnet.
Og skal du have flere til at åbne og læse dine mails, kræver det stærke emnelinjer.
Dem får du her 10 forslag til:
- Hvad er næste skridt?
- Det koster dig kr. X om dagen at udskyde beslutningen!
- Er jeres sælgere lige så vedholdende som mig?
- Hvad har jeg overset?
- Kommer du også på XYZ-messen?
- Skal vi videre?
- Jeg er i nærheden af dig i morgen – har du tid?
- Kan vi tale sammen i eftermiddag?
- Er det mig?
- Sig lige til, hvis du har mistet interessen!
Håber du kan bruge en eller flere af dem i dit salgsarbejde.
Download Guides til Øget Omsætning
Konkrete og kontante råd til at lykkes med B2B-salg og salgsledelse...
Hold professionelle online møder
Sælg mere på kortere tid med online kundemøder
Om forfatteren
Brian Stahlhut Christiansen har arbejdet med salgsudvikling og salgscoaching i B2B-organisationer i over 20 år som selvstændig og uafhængig konsulent.
Blandt andet for Procter & Gamble, Danica Pension, Bila Robotics, Philips, AVIS Rent a Car, Ernst & Young, Nordea, Panasonic, Montana Furniture, Nissan, Købstædernes Forsikring, E.ON, Nykredit, EDC, Scion-DTU, COWI, Oticon, Axcess, Rentokil/Initial, Logitrans og DFDS Seaways.
Gennem årene er skrevet 3 bøger om effektivt B2B-salg og afholdt foredrag om salg og salgsledelse i Skandinavien, Tyskland, Baltikum, Polen, Spanien og USA.
