Sådan får du kunder til at åbne dine emails
Mange bruger emails til at følge op på kundeemner og fremsendte tilbud.
Det er min erfaring, at det virker bedst at kombinere fx email, telefon og sms. Men når vi taler om emails, er forudsætningen for at de virker jo, at de bliver åbnet.
Og skal du have flere til at åbne og læse dine mails, kræver det stærke emnelinjer.
Dem får du her 10 forslag til:
- Hvad er næste skridt?
- Det koster dig kr. X om dagen at udskyde beslutningen!
- Er jeres sælgere lige så vedholdende som mig?
- Hvad har jeg overset?
- Kommer du også på XYZ-messen?
- Skal vi videre?
- Jeg er i nærheden af dig i morgen – har du tid?
- Kan vi tale sammen i eftermiddag?
- Er det mig?
- Sig lige til, hvis du har mistet interessen!
Håber du kan bruge en eller flere af dem i dit salgsarbejde.
Som omtalt i medierne
Miniseminar: Ny Omsætning
Se på 27 minutter hvordan du som leder for B2B-sælgere kan opnå ny omsætning med tre fundamentale principper:
- Højere konverteringsrater med værdibaseret salg
- Kortere salgscyklus med procesorienteret salg
- Ny energi i salgsteamet med proaktiv pipelineledelse
Få adgang for kr. 0,- på www.omsaet.dk/ny
Vi guider B2B-salgsteams til ny omsætning på 100 dage
Mit navn er Brian Stahlhut Christiansen, og jeg har arbejdet med optimering af B2B-salg i over 20 år.
Jeg har også skrevet fire bøger om salg og holdt foredrag om salg og salgsledelse i Skandinavien, Tyskland, Baltikum, Spanien og USA.
Min ambition er, at guide B2B-salgsteams til ny omsætning - uden at ansætte flere sælgere eller øge marketing.
Følg mig på LinkedIn her (jeg udgiver løbende artikler om værdibaseret og procesorienteret salg).
Download Guides til Øget Omsætning
Konkrete og kontante råd til at lykkes med B2B-salg og salgsledelse...